Roco Club CZ
Háje, Antala Staška 63/19
350 02 Cheb
|
Novinky :
31. 10. 2005-
Informace č. 10 + 11/ 2005 určená především pro členy Roco club.
cz |
Opětovně se po dvou měsících scházíme při čtení této informace. Jak je již
delší dobu zvykem, předkládáme následující informaci obsahující nám známe novinky.
-
Naši řádní
členové dostali poštou na svoje adresy další dopis od vedení klubu
s informacemi o změnách, vyplývajících ze situace okolo firmy Roco.
Je nezbytně nutné se řídit pokyny vedení klubu, uvedenými v citovaném
dopise.
- Náš Roco
Club. CZ existuje a bude existovat
dále (viz Stanovy klubu)
-
Naši členové,
kteří se zúčastní klubového setkání (plánuje se na konec listopadu,
pokyny budou našim členům rozeslány, základní informace pro případné
další zájemce budou na těchto www), budou informováni o vývoji klubů
v sousedních
zemích EU.
- Výbor nadále odmítá hodnotit cenovou
politiku prodejců modelů.
-
Vyhodnocení kvízů:
- XMPR 1 = již se prakticky
nepoužívá, je ho možno vidět na vozidlech, které byly v železničních
opravnách před rokem 2000.
- XMPR 2 =
- D
345 v provedení XMPR 2 ( s červeným
pruhem na boku a tmavými žaluziemi)
- D
345 v provedení XMPR 2 ( s červeným
pruhem na boku a bílými žaluziemi)
vyhodnocení: k bodům
a) a b) se vyjádřilo několik návštěvníků těchto www, v podstatě vždy
bylo pořadí 1 a 2 obráceno.
K bodům c) a d) nedošlo
žádné vyjádření. K tomu jenom poznámku pro
znalce motorových lokomotiv nebo "úpravce modelů patinováním". Je fakt, že
italské motorové lokomotivy se "špiní" jinak než naše. Je to dáno jednak kvalitou
barev ( ještě stará provedení - zelená) a jednak rozměry vozidla. Vzhledem
k podnebí v Itálii je pro proudění vzduchu (mimo jiné i pro chlazení
motoru a td.) použito více otvorů ve skříni než jsme například zvyklí u nás.
Proto nejsou na italských motorových lokomotivách (míněno zde D 343 a výše)
obvykle žaluzie obaleny železniční rzí - z toho také je možno zodpovědět
otázku, proč se použil nátěr podle d). Aby bylo vše kompletní, tak existují
ještě dvě provedení XMPR 2 u lokomotiv D 345- a to bez červeného pruhu na boku
někdy s bílými, někdy s tmavými žaluziemi a dále potom červený pruh
mezi světly na čelech lokomotivy obvykle s napsaným číslem lokomotivy
- všechna provedení byla i od firmy Roco dodávána zejména speciálně pro italský
modelářský trh. Teď si budeme muset počkat, co nový výrobce Modelleisenbahn GmbH
připraví do roku 2006.
- Rádi bychom také viděli několik dalších
diskusních námětů na našich skrytých stránkách (určeno pro řádné členy).
- Co nového v jiných firmách?
- Ti-HO - nový model
prototypu dvounápravového vozu ( T 3110),
-
Rovněž se pěkně rozběhly dodávky od italských
výrobců modelů a to jak A.C.M.E. , tak i OsKar,
MGM a
jako nový výrobce je firma Threingold.
- Zaregistrovali
jsme také určité oživení v dodávkách
modelů od firmy HERIS.
- Bližší informace obdržíte od vedení klubu.
S přáním dalších úspěchů v modelářském koníčku
|
|
Dnes je :
$mesic = (int)Date("m");echo Date("j. " . $mesic . ". Y H:i");?>
include "svatek.php";
?>
|
Prosinec 2024 |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|