logo firmy ROCO
logo klubu
lokomotiva 375.033
.
Novinky
Galerie
Modely ROCO
Modely ČSD
Kontakty
Pro členy
Bazar


Roco Club CZ
Háje, Antala Staška 63/19
350 02 Cheb

Novinky :

31. 10. 2005- Informace č. 10 + 11/ 2005 určená především pro členy Roco club. cz

Opětovně se po dvou měsících scházíme při čtení této informace. Jak je již delší dobu zvykem, předkládáme následující informaci obsahující nám známe novinky.

  1. Naši řádní členové dostali poštou na svoje adresy další dopis od vedení klubu s informacemi o změnách, vyplývajících ze situace okolo firmy Roco. Je nezbytně nutné se řídit pokyny vedení klubu, uvedenými v citovaném dopise.
  2. Náš Roco Club. CZ existuje a bude existovat dále (viz Stanovy klubu)
  3. Naši členové, kteří se zúčastní klubového setkání (plánuje se na konec listopadu, pokyny budou našim členům rozeslány, základní informace pro případné další zájemce budou na těchto www), budou informováni o vývoji klubů v sousedních zemích EU.
  4. Výbor nadále odmítá hodnotit cenovou politiku prodejců modelů.
  5. Vyhodnocení kvízů:
    1. XMPR 1 = již se prakticky nepoužívá, je ho možno vidět na vozidlech, které byly v železničních opravnách před rokem 2000.
      image
    2. XMPR 2 =
      image
    3. D 345 v provedení XMPR 2 ( s červeným pruhem na boku a tmavými žaluziemi)
      image
    4. D 345 v provedení XMPR 2 ( s červeným pruhem na boku a bílými žaluziemi)
      image

    v
    yhodnocení: k bodům a) a b) se vyjádřilo několik návštěvníků těchto www, v podstatě vždy bylo pořadí 1 a 2 obráceno.
    K bodům c) a d) nedošlo žádné vyjádření. K tomu jenom poznámku pro znalce motorových lokomotiv nebo "úpravce modelů patinováním". Je fakt, že italské motorové lokomotivy se "špiní" jinak než naše. Je to dáno jednak kvalitou barev ( ještě stará provedení - zelená) a jednak rozměry vozidla. Vzhledem k podnebí v Itálii je pro proudění vzduchu (mimo jiné i pro chlazení motoru a td.) použito více otvorů ve skříni než jsme například zvyklí u nás. Proto nejsou na italských motorových lokomotivách (míněno zde D 343 a výše) obvykle žaluzie obaleny železniční rzí - z toho také je možno zodpovědět otázku, proč se použil nátěr podle d). Aby bylo vše kompletní, tak existují ještě dvě provedení XMPR 2 u lokomotiv D 345- a to bez červeného pruhu na boku někdy s bílými, někdy s tmavými žaluziemi a dále potom červený pruh mezi světly na čelech lokomotivy obvykle s napsaným číslem lokomotivy - všechna provedení byla i od firmy Roco dodávána zejména speciálně pro italský modelářský trh. Teď si budeme muset počkat, co nový výrobce Modelleisenbahn GmbH připraví do roku 2006.
  6.  Rádi bychom také viděli několik dalších diskusních námětů na našich skrytých stránkách (určeno pro řádné členy).
  7. Co nového v jiných firmách?
    1. Ti-HO - nový model prototypu dvounápravového vozu ( T 3110),
    2. Rovněž se pěkně rozběhly dodávky od italských výrobců modelů a to jak A.C.M.E. , tak i OsKar, MGM a jako nový výrobce je firma Threingold.
    3. Zaregistrovali jsme také určité oživení v dodávkách modelů od firmy HERIS.
  8. Bližší informace obdržíte od vedení klubu.

S přáním dalších úspěchů v modelářském koníčku

Dnes je :
19. 8. 2018 02:06
Svátek má Ludvík

PŘIHLÁŠKA PRO NOVÉ ČLENY

Srpen 2018
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31